سرامیک‌های بزرگ را می‌توان به سایز و شکل دلخواه برش زد. با انتخاب و طراحی این اسلب‌ها برای میز نهارخوری در آشپزخانه، یا سایر میزها و مبلمان خانه، یک هارمونی زیبا در فضاي منزل ایجاد کنید و یک دکوراسیون ظریف، با طراحی و اجرای منحصربفرد داشته باشید. از رایج ترین انواع برش برای میزها، برش‌های مربعی، مستطیلی، گرد و بیضی شکل هستند. امکان ایجاد لبه‌های مربعی، گرد و زاویه دار، به افزایش تنوع و طراحی میزها کمک شایانی کرده است. با توجه به سبک محیط میتوانید از انواع میز با لبه‌ی طاقچه‌ای، لبه‌ی هم سطح با پایه، میزهای حاشیه دار و انواع متخلف دیگر در طراحی داخلی استفاده کنید.

کاشی و سرامیک مهسرام | اجرای میز با سرامیک اسلب
اجرای میز با طرح pietra black

ویژگی‌های اسلب پرسلان برای ساخت میز

سرامیک‌های مهسرام طبق استانداردهای روز جهان و با روش‌های فنی پیشرفته تولید می‌شوند و در واحد کنترل کیفیت، طی آزمایش‌های تخصصی، به لحاظ کیفی مورد سنجش و بررسی قرار می‌گیرند. بر همین اساس سرامیک‌های مهسرام، صرف نظر از نوع فضا، برای تمام کاربردهای محیط های داخلی و خارجی مناسب هستند. ضخامت مخصوص براي ساخت میز و سایر تاپ‌ها 10 میلی‌متر است.

این محصولات در برابر ضربه، سائیدگی و مواد شوینده مقاوم هستند. سطح غیرمتخلخل و ضدآب آن‌ها باعث شده که به راحتی و بدون نیاز به لکه‌گیری تمیز شده و درخشندگی خود را حفظ کنند. همچنین در برابر تجمع آلودگی و رشد باکتري و قارچ مقاوم هستند. رنگ اسلب‌های پرسلان در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا اشعه UV پایدار است و تغییر نمی‌کند. مقاومت در برابر تنش های مکانیکی و پایداری نسبت به تغییرات جوی، اسلب‌های پرسلان را به یک گزینه ایده‌آل برای ساخت میز در فضای بیرونی مثل روف گاردن تبدیل کرده است.

انتخاب متریال مناسب برای ساخت هریک از المان‌های خانه، در طراحی بسیار مهم است. ویژگی فول بادی بودن اسلب‌های پرسلان مهسرام، برای ساخت میزهایی که نیاز به برش دارند، حائز اهمیت است. به دلیل بزرگ بودن سایز آنها، نیازی به نصب چند قطعه نیست و نتیجه ي کار سطحی کاملا یکدست است. تنوع در سایز، شکل، طرح، پولیش و رنگ اسلب‌های پرسلان، امکان طراحی فضایی منحصربفرد و کم نظیر را فراهم کرده و در این زمینه کلکسیون‌های مهسرام پاسخگوی انواع نیازها و سلیقه‌ها است. بنابراین طراحان و مشتریان میتوانند طرح انحصاری خود را سفارش دهند. با ترکیب رنگ، طرح و الگوهاي متنوع میتوانید فضایی بی نظیر و لوکس داشته باشید. انتخاب صحیح اسلب مورد نیاز براي میز، و ایجاد هارمونی با سایر فضاهای خانه، محیطی جذاب و خیره کننده خلق میکند.

تمیزکردن و نگهداری:

اسلب‌های مهسرام با شاخص جذب آب کمتر از 0/5 % نسبت به جذب رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند و برای استفاده در ساخت انواع میز و کانتر مناسب می‌باشند. تمیزکردن این سطوح ساده است و تنها با آب گرم و پارچه مناسب به راحتی انجام پذیر است. از آنجا که محصولات پرسلان در برابر مواد شیمیایی مانند اسید و قلیا مقاوم هستند، در صورت ایجاد لکه و نیاز به شستشوی عمیق‌تر، میتوان از انواع محصولات شوینده موجود در بازار استفاده کرد.

طی آزمایش‌های مختلف، ویژگی‌های فیزیکی محصولات بر اساس پایداری سطح در برابر خش خوردگی، شکستگی و سایش تعیین میشود. اسلب‌های مهسرام طبق استاندارد 4-10545 ISO با شاخص مقاومت بالا، در برابر ضربه و شکستگی پایدار هستند. محصولات مهسرام طی آزمایش‌های فنی در برابر سایش و خش پذیري، اسید و قلیا و لکه پذیري بسیار مقاوم شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها تضمینی است برای استفاده از آن‌ها در ساخت میز که در معرض تمام این موارد ذکر شده قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *